Wednesday, January 6, 2010

2010

pejam celik pejam celik dah pun masuk tahun 2010..terasa macam baru je lagi masuk tahun 2009...permulaan 2010 agak bizi la skit sebabnya kelas pn dah mula...ditambah pulak dengan anak2 ku yang sakit bergilir2...
31/12/09 petang aku g la amik anak2 kat nursery..masa tu anak2 aku ok lagi but malamnya mata si abg dah nampak merah dan bengkak, jadi cepat2 aku titik kan air susu kt matanya..esoknya mata sebelah lagi plak merah ditambah dengan demam panas..aku dah mula risau takut jangkit kt adik dia..tup tup aku plak yang kene jangkit dulu..so petang sabtu tu aku ngan afif la yang sakit mata...mlmnya mata afif dah ok but demam stil ada..pagi ahad hubby ku perasan mata hayfa plak bertaik..so maknanya adik dah terkena jangkitan plus demam sekali ..agaknya dari ibu la kot..mmmm hujung minggu ku penuh dengan melayan kerenah dan rengekan anak2 yang x sihat..stil terpaksa cuti hari isnin sbb mata hayfa x ok lg and nursery pn x nak jaga kalu budak kene sakit mata ni..yela takut nnti jangkit plak kt org lain tapi abg nye aku tetap hantar ke nursery sbb dah sihat sepenuhnya...so tula citer permulaan tahun 2010 diriku...penat, tido x cukup but stil happy with my childrens and hubby yang banyak sangat membantu..:)

No comments:

Post a Comment